دانشاپ

آموزش قدم به قدم ساخت اپلیکشن اندروید با اپ اینورتور/ اپ اینونتر

دانشاپ

آموزش قدم به قدم ساخت اپلیکشن اندروید با اپ اینورتور/ اپ اینونتر

در این وبلاگ سعی خواهم کرد تا ساخت اپپلیکشن‌های کوچک را با اپ اینورتور/ اپ اینونتر به شما آموزش دهم. این سایت به ویژه برای کودکان و نوجوانان مفیدی است که می‌خواهند خودشان اپ بسازند .

آموزش 20: ادامه آموزش ساخت اپلیکیشن تماس تلفنی

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۲۹ ب.ظ

مقدمه

در ادامه آموزش قبل  می‌خواهیم این اپ ساده را کمی پیشرفته‌تر می‌کنیم. می‌خواهیم کاری کنیم تا اطلاعات تماس را نیز نشان دهد.

 

شروع به کار

  • از قسمت طراحی و از بخش اجتماعی (Social)  انتخاب شماره تلفن (PhoneNumberPicker) را می‌کشیم و زیر دکمه تماس در ناظر رها می‌کنیم. این دکمه برای این است که با لمس آن مخاطبان شما نمایش داده شود و هر کدام را که بخواهید انتخاب می‌کنید. نام آن را به هر چه می‌خواهید تغییر دهید. ما نام (TopPick) را پیشنهاد می‌کنیم. و نوشته روی آن را نیز تغییر دهید به ( لمس برای انتخاب مخاطب)(Press to pick a number to call) تغییر دهید. هم الان آن را امتحان کنید. دکمه را روی دستگاه اندرویدتان فشار دهید. دکمه کار می@کند و مخاطبان شما پیدا می‌شوند. امّا بیش از این کاری نمی‌کند. چرا؟ چون هنوز به اپلیکیشن نگفته‌ایم که چه کاری انجام دهد.
  • به پنجره ویرایشگر بروید، دکمه خودتان (TopPick) را انتخاب کنید. از کشوی باز شده ( وقتی دکمه تاپ پیک انتخاب شد) (when TopPick.AfterPicking) را بکشید و در ویرایشگر رها کنید. 
  • دوباره دکمه (TopCall) را انتخاب کنید و این بار از کشو (set TopCall.PhoneNumber to) را بکشید و وارد دهانه قبلی کنید.

نظرات  (۱)

با توجه به افزایش روزافزون استفاده کاربران از اپلیکیشن ها بر روی گوشی های هوشمند خود، شما هم اگر صاحب یک یا چند وب سایت باشید نیاز به ساخت یک اپ برای وب سایت خود را ضروری می دانید.

دسترسی سریع به کاربران، مزیتی فوق العاده هست که از طریق وب سایت تنها امکان پذیر نیست. اینکه محتوا، خدمات و یا محصولات سایت شما بر روی گوشی کاربران تنها با یک کلیک در دسترس باشد بسیار ارزشمند است.

سرویسی که برای تبدیل سایت به اپلیکیشن کاربرد دارد، وب سایت اپ کارا می باشد. راهکار این سرویس مولتی پلتفرم می باشد و برای هر سایتی کاربرد دارد، چرا که اپ کارا سرویس ساخت اپلیکیشن وب ویو هست.

وب ویو، اپلیکیشنی هست که در اصل مانند یک مرورگر نمایش دهنده نسخه موبایل سایت شما می باشد. برای ساخت اپ وب ویوی سایت شما، تنها نیاز است که طراحی و قالب سایت شما ریسپانسیو بوده و یا دارای نسخه سازگار با موبایل باشد.

برای همین، دیگر محدودیتی جهت ساخت اپ و سیستم مورد استفاده نیست و هر وب سایتی چه وردپرسی باشد چه جوملا و یا حتی سیستم های فروشگاهی پرستاشاپ و مجنتو را پشتیبانی می کند و یا حتی یک سایت html ساده را نیز می توانید به اپلیکیشن تبدیل کنید.

این سرویس نیاز به شارژ زمانی ندارد و اپ ساخته شده محدودیت زمانی نخواهد داشت و تنها برای ساخت اپ اندروید می توانید از آن استفاده کنید.

منبع: ویرگول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی